Az Allsize Company Group bemutatja: Jack&Jones
Az Allsize Company cégcsoport legfontosabb küldetése, hogy magas minőségben szolgálja ki a férfiak kompromisszumok nélküli, stílusos öltözködés kapcsán támasztott igényét 2XL-es méreten túl is.
Ennek szellemében több világmárka széles választékát kínálja az általánosnál jóval nagyobb méretpalettán. Ebbe a trendbe kiválóan illeszkedik a Jack&Jones márka, ami elsősorban a fiatal férfiakat célozza meg sportos ruhadarabjaival, melyekből kifejezetten plus size kollekciót is készít.
Jack&Jones - 30 éve az élvonalban
A Jack&Jones márka Európa egyik legjelentősebb divatcége, a dán Bestseller A/S égisze alatt debütált 1990-ben azzal a küldetéssel, hogy a farmernadrág köré építve egy ízig-vérig fiatalos stílusú kollekciót vezessen be a piacra. A Bestseller alighanem jól ráérzett az aktuálisan tátongó piaci résre, és a termékeit jellemző magas minőségnek is köszönhetően rövid időn belül letarolta előbb az európai, majd a többi kontinens piacait a férfidivat terén. Mára 38 ország többezer üzletében árusítják a Jack&Jones termékeket.
A farmer öltözékeket a tradíció értékeit megőrizve, ugyanakkor mindig a legújabb divattrendek szerint tervezik, emellett a folyamatosan fejlesztett legkorszerűbb technológiával gyártják szigorú minőségi követelményeknek eleget téve.
Városi stílus 6 változatban
Bár a márka „zászlóshajójának” mindmáig a farmerruházat számít, a Jack&Jones jelenleg már hat különböző, fiatalos stílusirányban kínál komplett kollekciót az alsóneműtől kezdve a felsőruházaton át egészen a cipőkig és a kiegészítőkig.
A mai tizen-huszonévesek jellegzetes utcai viseletének megfelelően rendkívül széles a termékpalettája pólókból és kapucnis felsőkből, valamint trendi sportos dzsekikből.
Az almárkák kollekcióin külön-külön tervezőgárda dolgozik, egy-egy jellegzetes városi trendet helyezve fókuszba:
-
A Vintage a tradicionális 20. századi vonalat frissíti fel.
-
Az Originals a hagyományos szabást kézzel rajzolt grafikai elemekkel gazdagítja.
-
A Core pedig a letisztult, sportos vonal mellé markáns, kontrasztos grafikát párosít.
-
A Tech egy multifunkciós sportos ruházat az utcai és a sportöltözék ötvözéséből.
-
Az Intelligence a legkorszerűbb, magas technológiájú farmerruházat védjegye.
-
A Premium a klasszikus elegancia és minőség utcai verziója a hamisítatlan 21. századi fiataloknak.
A Jack&Jones kicsikre és „nagyokra” egyaránt gondol
A márka egyik elvitathatatlan erőssége, hogy megcélzott célcsoportján, a laza öltözködési stílust kedvelő fiatalemberek körén belül egyfajta dicséretes inklúzióra törekszik, azaz igyekszik elérni és kiszolgálni minden lehetséges vásárlói igényt.
Ennek a koncepciónak a részeként:
-
2018-ban kibővítette a termékpalettáját a 8–16 éves korosztálynak szóló modellekkel és méretekkel,
-
A másik „oldalon” pedig már 2017 óta komplett plus size kollekciókkal szólítja meg az erősebb testalkatú fiatalokat.
Hitvallásuk, hogy a testalkatra szabott stílusos öltözködés minden férfi előjoga kortól és mérettől függetlenül, és ez kellő gondossággal és szakértelemmel maradéktalanul megvalósítható. Semmi szükség arra, hogy az erőteljesebb fiúk és férfiak lemondjanak a jó megjelenésről és az aktuális divattrendekről, és trottyos nadrágokkal meg jellegtelen bő pólókkal próbálják elrejteni önmagukat, a testalkatukat.
A Jack&Jones nem elégszik meg azzal, hogy pusztán nagy méretben is legyártsa az átlagos méretűekre tervezett modelljeit:
-
szakemberek bevonásával tervezőik olyan ruhadarabokat terveznek,
-
amelyek figyelembe veszik az átlagosnál termetesebb testalkattípusok jellegzetességeit annak érdekében,
-
hogy a ruha a kényes helyeken is kifogástalanul álljon és kényelmes legyen,
-
miközben maximálisan megfelel az aktuális divattrendeknek.
Mert a Jack&Jones tudja, hogy a jó megjelenés nem kiváltság, hanem alapjog.