Az Allsize bemutatja: Hajo

Az Allsize bemutatja: Hajo

Egy ígéretes ötlet a fejben kezdődik el, de nem ott ér véget!”

 

Valószínűleg a fenti szlogen írja le a legpontosabban azt a gondolatmenetet, ami egy ötletből sikeres vállalkozást valósít meg. A kötöttáru gyártás és forgalmazás, mint koncepció az 1960-as években kezdett formálódni Hans Jochen Mueller fejében. Az ötletből végül kidolgozásra került egy terv, és 1970-ben, a bajorországi Weidenben, egyszemélyes vállalkozásként elindult a cég. Mára helyben száz - a belföldi és nemzetközi leányvállalatokkal együtt több száz - alkalmazottal dolgozik és 100 millió euró forgalmat bonyolít évente. A Die Deutsche Wierschaft - a német gazdaság ügyvezető igazgatóinak, tulajdonosainak és szakértőinek információs hálózata - az egyik legfontosabb családi vállalkozásként jegyzi a céget, az alapítót pedig a legbefolyásosabb cégvezetők között. A független piackutató intézetek közvélménykutatása a Hajo márkát a német textilipar póló szegmensének piacvezetőjeként aposztrofálja.

 

A Hajo 1970-ben indult el a német textiliparban hódító útjára, először a klasszikus férfi pólókkal.

 

A Hajo németországi és nemzetközi jelenléte

Évente két férfi és két női kollekcióval jelentkezik a Hajo, amelyek először a vállalat weideni központjában kerülnek bemutatásra. 

  • A cég németországi leányvállalatait Düsseldorfban, Hamburgban, Münchenben, Eschbornban, Schkeuditzban és Sindelfingenben érhetik el az érdeklődők személyesen.
  • A nemzetközi kirendeltségek szinte minden európai országban, valamint több közel-keleti országban - Szaúd-Arábia, Katar, Kuvait - is jelen vannak.
  • A márka népszerűségét jól jellemzi, hogy Németország egyik hivatalos lovaspóló klubjának – Polo Club Hessen - hivatalos beszállítójává vált a Hajo.
  • Évente több nemzetközi – osztrák, holland, orosz – valamint belföldi divathéten és vásáron is megjelennek a Hajo-kollekciók.

A vállalat új márkával indult el 2007-ben, mely a kreativitás és dinamizmus jegyében a Pegazus nevet kapta. A céges logó ekkor módosult úgy, hogy a szárnyas paripa stilizált képe körülöleli az eredeti logót.

A Hajo 2007-ben megjelent Pegazus márkájával, azóta a cég jellegzetes logója is megváltozott.

A Hajo-kollekciók részét alkotják a klasszikus férfipólók mellett a márka:

modelljei.

 

A Hajo pamutból tervezett modelljei, például a melegítőnadrágok is vasalhatók, szárítógépben is kezelhetők.

 

Egy innovatív márka

A Hajo termékek egy olyan réspiacra fókuszálnak, ami más márkák kínálatában nem a fő irányvonalat jelentik. Mindez azonban csupán az alap, emellett a Hajo termékek versenyképes ár-minőség arányt kínálnak.

A márka innovatív gyártástechnológiával képes tartani piacvezető szerepét: 

  • A pamut és a mikroszál egyedülálló keveréke olyan kötöttáru előállítására képes,
  • amelyből gyűrődésmentes, légáteresztő, szárító-barát és bőrbarát szövet hozható létre.

Az üzenet, amit a Hajo termékek közvetítenek: 

Egyszerű, könnyen kezelhető anyagok és mindaz, amit ezzel a vásárlók nyernek; a jobb és kényelmesebb életminőség.

STAY FRESH®

A pamut a világ egyik legnépszerűbb természetes szálakból létrehozott szövete, ami a Hajo pólók és pulóverek összetételében nagy mennyiségben van jelen, ennek köszönhetően kivételesen puhák és kényelmesek.

SMART-RELAXX®

A kötött felsőruházat előállításához a Hajo kétségkívül az egyik legfantasztikusabb trükköt veti be. Több, elképesztően vékony és rugalmas réteget dolgoz össze a legmodernebb kötőgépek használatával.

 

A Hajo kardigánok és pulóverek egyik különlegessége, hogy a gyártástechnológiának köszönhetően nem okoznak bőrirritációt.

 

  • A belső réteg 100% pamut, így minden Hajo kötöttáru viselhető közvetlenül a bőrön, hiszen nincs irritáció.
  • Ezt követi a pamut és a merinó gyapjú kreatív kombinációja.
  • A külső réteg 50%-ban akril. Ennek köszönhetően a kötött készáru nemcsak puha, és tartós, de a karbantartáshoz szükséges források – idő, pénz, energia - is minimalizálhatóvá válnak.

SOFTKNIT

A hálóruhák tekintetében elsődleges szempont a könnyű kezelhetőség, a puhaság és a kényelem.

A Hajo pizsomák kiváló színtartásukról, bőrbarát összetételükről is ismertek.

  • A bőrirritáció kivédésére a Hajo duplán mercerizált pamutot használ, ami a legjobb választás olyan ruhaneműk gyártására, melyek közvetlenül érintkeznek a bőrrel. 
  • Emellett a gyártástechnológia további előnye, hogy az így előállított pamut színtartó tulajdonsága kiváló, magas a szakítószilárdsága, gépben mosható és szárítható, valamint könnyen vasalható.

A Hajo termékek közös jellemzői

A cég arra törekszik elsősorban, hogy az érett, felnőtt emberek számára nyújtson olyan hétköznapi, mégis divatos, sportoláshoz, szabadidős tevékenységekhez hordható pólókat, rövidnadrágokat, melegítőket, pulóvereket, melyek a funkcionalitás mellett komfortos eleganciát és alkalmi jelleget sugallnak.

 

A Hajo rövidnadrágok, bár alapvetően szabadidős ruhák, eleganciájuk mégis alkalmivá varázsolja megjelenésüket.

 

A sport- szabadidő- és hálóruházat esetében is kiemelkedő az esztétikum szerepe, ami a Hajo kollekciók esetében - legyen szó pólóról, bermudáról, kötött felsőruházatról - a színek és árnyalatok kreatív kombinációjában és izgalmasan részletgazdag kivitelezésben - például kontrasztvarrás, zsebek, gallérok, cipzárak, passzé - nyilvánul meg.

A cégfilozófia alapja, hogy az alkalmazottakkal messzemenően lojális Hajo kortárs és minőségközpontú divatot közvetít, ügyfélbarát árfekvésben, kitűnő ár-érték arányban.

 

Related Posts
  1. Kardigán és pulóver, a tavasz hírnökei Kardigán és pulóver, a tavasz hírnökei
  2. Az Allsize Company Group bemutatja: Jack&Jones Az Allsize Company Group bemutatja: Jack&Jones
  3. Rövidnadrág – mikor, mit, mivel, hogyan? Rövidnadrág – mikor, mit, mivel, hogyan?
  4. Hogyan öltözzünk egy üzleti tárgyalásra? Hogyan öltözzünk egy üzleti tárgyalásra?